صفحه نخست فروشگاه | فروشگاه مرکزی نرم افزار | فروشگاه اینترنتی فیروزه ی نیشابور |پیگیری سفارشات

نام کالا قیمت تعداد حذف
اولین و بزرگترین مجموعه نرم افزاری پرتابل در ایران قابلیت اجرای نرم افزارها بر روی هارد دیسک و فلش مموری همراه با دفترچه راهنمای تمام رنگی قيمت
0ریال
تعداد انبار:0

مجموعه نرم افزاری لرد 2011 - نسخه پرتابل

اولین و بزرگترین مجموعه نرم افزاری پرتابل در ایران

قابلیت اجرای نرم افزارها بر روی هارد دیسک و فلش مموری

همراه با دفترچه راهنمای تمام رنگی

این محصول به صورت کاملا اوریجینال و در بسته بندی اصلی عرضه می شود

 

  32 Bit (x86) & 64 Bit (x64)

  قابليت اجراي نرم افزارها بر روي هاردديسك و فلش مموري

  نسخه كامل برنامه ها بدون نياز به نصب و رجيستر شدن

  شامل بيش از 2000 نرم افزار در شانزده DVD قابل بوت

  شرح كامل كليه نرم افزارها به زبان فارسي

  پشتيباني كامل به صورت تلفني و اينترنتي

  كالكشن ساز (ابزاري جهت ساخت ديسك گلچين از نرم افزارهاي موجود درون لرد)

  اتوران دو زبانه (فارسي و انگليسي) با قابليت هاي متعدد


مزيت هاي نرم افزارهاي پرتابل :

نرم افزارهاي قابل حمل يا اصطلاحاً پرتابل برنامه هايي هستند كه براي اجراي آنها نيازي به نصب و صرف زمان نمي باشد و مي توان آنها را از هاردديسك و يا حافظه هاي همراه اجرا كرد.مزيت اصلي اين نرم افزارها به دليل قابل حمل بودن آنها و عدم نياز به نصب و طي كردن مراحل رجيستر مي باشد.براي استفاده از اين نرم افزارها كافيست فايل اجرايي برنامه را اجرا كنيد.در كمتر از چند ثانيه برنامه اجرا شده و شما مي توانيد بدون محدوديت از تمامي امكانات آن استفاده كنيد. در اين حالت شما آرشيو بزرگي از برنامه هاي مختلف را خواهيد داشت كه بدون ايجاد اختلال در كار ويندوز، در زمان نياز قادر به استفاده سريع از آنها هستيد.

اتوران پیشرفته مجموعه نرم افزاری لرد:

محیط گرافیکی دوزبانه فارسی و انگلیسی با قابلیت نمایش تصویری محیط نرم افزار، توضیحات فارسی شرح نرم افزار، توضیحات انگلیسی و ...

تصاویر محیط برنامه، جستجو در توضیحات، جستجو در عنوان برنامه و ...

ابزار پیشرفته کالکشن ساز جهت ساخت دیسک گلچین از نرم افزارهای دلخواه به همراه اتوران

پشتیبانی آنلاین از طریق اتوران برنامه

 

چرا مجموعه لرد؟

الف- کیفیت بالا
1- مجموعه لرد به عنوان اولین مجموعه نرم افزاری عرضه شده بر روی دیسکهای DVD با همکاری 2 شرکت بزرگ نرم افزاری در ایران منتشر می شود که نتیجه این همکاری ارائه محصولی با کیفیت بالا و در نهایت احترام به نظرات مشتریان می باشد.

ب- آتوران مجموعه
مجموعه لرد در این نسخه از آتوران جدید و گرافیکی زیبایی بهره مند شده است که بی اغراق میتوان آنرا شاهکاری منحصر به فرد در ارائه محصولات نرم افزاری در سراسر دنیا دانست. محیط کاملا دو زبانه که کار نصب نرم افزارها از مبتدی تا حرفه ای را تنها با چند کلیک موس میسر ساخته و کاربر را حتی از باز کردن دیسکها نیز بی نیاز می سازد. هر آنچه برای نصب و فعالسازی نرم افزارها لازم است در آتوران گنجانده شده است. بیش از 600 فیلم آموزشی کاملاً مولتی مدیا برای فعالسازی نرم افزارها، تصویری از محیط نرم افزار، توضیحات فارسی شرح نرم افزار، توضیحات فارسی نحوه فعالسازی نرم افزارها، توضیحات انگلیسی، قیمت، رتبه جهانی و شرکت سازنده نرم افزار و... تنها بخشی از امکانات این آتوران می باشند.

ج- نرم افراها
1- مجموعه لرد در برگیرنده گلچینی کامل از نسخه کامل بیش از 3000 نرم افزار روز دنیا از مبتدی تا حرفه ای و بدون اعمال هیچ گونه تغییر در سورس و فایلهای نصب آنها می باشد. اما سوال اینجاست که آیا درمجموعه لرد با توجه به تعداد بالای نرم افزارها نسبت به سایرین، کیفیت فدای کمیت شده است؟
کاربرانی که از مجموعه لرد استفاده کرده اند با اطمینان کامل پاسخ خیر را خواهند داد. همانگونه که ذکر شد مجموعه لرد در معتبرترین شرکت های ایران تولید می شود لذا دسترسی به الگوریتمای پیشرفته و سخت افزارهای قدرتمند بالاخص ابر رایانه T-86 باعث شده است نه تنها تمامی نرم افزارهای حجیم و حرفه ای در مجموعه لرد جای گیرند بلکه فضای کافی برای تعداد بالای نرم افزارهای کاربردی نیز وجود داشته باشد. قضاوت در خصوص این مساله را به شما از طریق مراجعه به دفترچه و مطالعه لیست نرم افزارهای موجود در مجموعه لرد واگذار میکنیم.
2-مجموعه لرد در نسخه جدید با پشتیبانی کامل از پردازنده ها و ویندوزهای 32 بیتی و 64 بیتی عرضه شده است. کلیه نرم افزارها در 2 سیستم عامل ویندوز ایکس پی و ویندوز 7 نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی تست واقعی کارکرد شده اند.

د- پشتیبانی و احترام به مشتریان
پشتیبانی و احترام به نظرات مشتریان همواره به عنوان مهترین هدف و رکن اساسی در شرکتهای بزرگ و معتبر دنیا به کار گرفته شده است. در همین راستا اقدامات زیر در نیل به این مهم صورت گرفت است:
1- بخش پشتیبانی تلفنی مجموعه لرد که با دارا بودن 10 خط تلفن و بهره مندی از تیمی متخصص آماده پاسخگویی به کلیه سوالات نرم افزاری شما مشتریان عزیز در خصوص مجموعه لرد می باشد.
2- سیستم پشتیبانی مجموعه لرد، متشکل از برترین متخصصان حوزه فن آوری اطلاعات آماده پاسخگویی به کلیه سوالات نرم افزاری و سخت افزاری کاربران می باشند. دسترسی به امکانات این سیستم از طریق بخش پیشرفته ای که در محیط جدید آتوران تعبیه شده است امکان پذیر می باشد.
3- امروزه دسترسی به اینترنت برای اکثر کاربران ایرانی میسر شده است. لذا مجموعه لرد از طریق انجمن اینترنتی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به ارائه خدمات پشتیانی و پاسخگویی به سوالات کاربران در کلیه حوزه های فن آوری اطلاعات و بالاخص مجموعه لرد پرداخته است.
4- سیستم جدیدی برای آپدیت آفلاین و آنلاین آنتی ویروسها که در نسخه های قبل و در سایت مجموعه لرد قول آن را داده بودیم هم اکنون به صورت کامل راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات رایگان جهت آپدیت آنتی ویروسهای معروف دنیا می باشد. این سیستم جدید در محیط آتوران در فضایی زیبا با طراحی هنرمندانه آماده ارئه خدمات به کاربران محترم می باشد.
5-به منظور احترام به مشتری، ابزاری پیشرفته در آتوران مجموعه لرد تعبیه شده است که به کاربران امکان ساخت دیسک گلچین از نرم افزارهای منتخب و دلخواه موجود در مجموعه لرد به همراه آتوران را میدهد.
6- کلیه نرم افزارها و ابزارهای فعالسازی به صورت مستقیم در فولدر آنها در دیسکها موجود است و هیچ گونه محدودیتی برای کاربران در این خصوص در نظر گرفته نشده است.

 

امکانات ویژه آتوران مجموعه لرد:

- کالکشن ساز: کالکشن ساز به شما امکان ساخت یک دیسک از نرم افزارهای منتخب و مورد نیازتان در مجموعه لرد را می دهد. بوسیله این ابزار شما می توانید نرم افزارهای پرکاربرد و مورد علاقه خود را به همراه آتوران بر روی یک دیسک CD و یا DVD رایت کرده و به دوستان خود هدیه بدهید و یا به عنوان یک دیسک پرکاربرد و ضروری همراه خود داشته باشید.
- در دسترس بودن کلیه فایل های سریال و کرک در داخل دیسکها
- دسترسی به کدهای جدید آپدیت آنتی ویروسها از طریق آتوران
- تغيير كامل ساختار آتوران به منظور رفع مشكلات و افزايش سرعت اجراي آن (4 ثانيه پس از قرار گرفتن در درايو ديسك گردان)
- یکی از امکانات در مجموعه نرم افزاری لرد، آتوران کامل تمامی دیسکها است که قابلیت نصب بر روی هارد دیسک را دارا می باشد. این آتوران شامل اطلاعات تمامی دیسکهای مجموعه بوده و شما می توانید پس از نصب آن بر روی هارد دیسک بدون نیاز به قرار دادن دیسک ها در درایو DVD، لیست نرم افزارهای موجود در تمامی دیسکها، توضیحات فارسی و انگلیسی آنها، تصویر نرم افزارها و... را مشاهد کنید. در صورتی که قصد نصب یکی از این برنامه ها را داشته باشید کافیست بر روی کلید نصب کلیک نمایید تا برنامه به صورت هوشمند از شما دیسکی که برنامه انتخاب شده در آن قرار دارد را بخواهد. پس از قرار دادن دیسک مربوطه در درایو، برنامه انتخابی شروع به نصب خواهد کرد.
- سيستم پشتيباني منحصر به فرد: اين سيستم از طريق آتوران مجموعه قابل دسترسي است. كافيست مشكل و يا سوال خود را در مورد نرم افزارهاي مجموعه در قسمت پشتيباني موجود در آتوران وارد كرده و پس از اتصال به اينترنت، كليد "ارسال" را كليك كنيد. سوال شما در كوتاه ترين زمان ممكن پاسخ داده شده و در قسمت "پاسخ" قابل رويت خواهد شد.
- و...

آتوران جدید با محیط گرافیکی و کاملا 2 زبانه فارسی و انگلیسی (جدید)
- آپدیت آفلاین و آنلاین آنتی ویروسها از طریق سیستم جدید پشتیانی در آتوران (جدید)
- بیش از 600 فیلم کاملاً مولتی مدیا برای آموزش نحوه فعالسازی نرم افزارها (جدید)
- نمایش قیمت، رتبه جهانی و شرکت سازنده هر نرم افزار و... در محیط آتوران (جدید)
- نمایش تصویری از محیط نرم افزار، توضیحات فارسی شرح نرم افزار، توضیحات فارسی نحوه فعالسازی نرم افزارها، توضیحات انگلیسی و... در محیط گرافیکی آتوران
 

آیا میدانید؟
- آیا می دانید مجموعه لرد اولین مجموعه نرم افزاری منتشر شده در ایران بر روی دیسکهای DVD است؟
- آیا میدانید بیش از 300 نرم افزار موجود درمجموعه لرد 10 توسط کاربران نسخه های قبلی به دلیل کمیاب و ضروری بودن پیشنهاد شده و مورد استفاده قرار گرفته است؟
- آیا میدانید بیش از 2400 برنامه در مجموعه لرد با پشتیانی کامل از ویندوزهای 64 بیتی می باشند؟
- آیا میدانید به دلیل استفاده از پیشرفته ترین الگوریتمها و سخت افزارها (ابر رایانهT-86) رسیدن به کیفیت و کمیت نرم افزاری به صورت همزمان در مجموعه لرد میسر شده است؟
- آیا میدانید سیستم پشتیبانی آنلاین مجموعه لرد بنابر اسناد موجود تا این لحظه پاسخگوی بیش از 11500 پرسش کاربران بوده که 90 درصد آنها پاسخ به سوالات و اشکالات سخت افزاری و مشاوره ای کاربران بوده است و از این حیث غیر قابل رقابت است؟
- آیا میدانید آموزشهایی که به صورت هدیه همراه مجموعه لرد عرضه می شود با بالاترین کیفیت فنی و دانشی و بر اساس نیازهای روز تولید شده که به تنهایی می تواند یک محصول بی رقیب باشد و از استفاده از آموزشهای منسوخ شده و رایگان خودداری شده است؟
- آیا می دانید تیم تست نرم افزاری لرد، کلیه نرم افزارها را بر روی 4 سیستم با مشخصات سخت افزاری متفاوت تست می کنند و از این لحاظ امکان وجود اشکال نرم افزاری در مجموعه لرد 10 تقریباً صفر است؟

لیست کامل نرم افزارهای موجود در مجموعه لرد 2011 - نسخه پرتابل

 


Share تاریخ: 1391/06/29 مشاهده : 343

»امروز : يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
»کل محصولات: 56
»بازدید های امروز : 4
»بازدیدهای دیروز : 12
» بازدید کل :20193