صفحه نخست فروشگاه | فروشگاه مرکزی نرم افزار | فروشگاه اینترنتی فیروزه ی نیشابور |پیگیری سفارشات

نام کالا قیمت تعداد حذف
نرم افزار ارسال sms يك نرم افزار بسيار حرفه اي و كاربردي است . شما با نصب اين نرم افزار بر روي كامپيوتر مي توانيد به هر تعداد كه بخواهيد sms رايگان بفرستيد. با اجراي نرم افزار شما يك محدوده از شماره تلفن ها را مشخص مي كنيد حال متن تبليغي و يا دلخواه خود را داخل نرم افزار مي نويسيد و نرم افزار براي شما اين متن را به شماره هاي لیست شده مي فرستد.می توانید متن ارسالی خود را از یک فایل یا از روی اینترنت انتخاب و در قسمت متن کپی کنید. در این نرم افزار شما از سیم کارت خودتان برای ارسال اس ام اس ها استفاده می کنید. قيمت
0ریال
تعداد انبار:0
نرم افزار ارسال اس ام اس SMS گروهي

نرم افزار ارسال اس ام اس SMS گروهي

 :. انتظارها به پايان رسيد - مشتريان خود را بدون دردسر بيابيد.

نرم افزار ارسال sms يك نرم افزار بسيار حرفه اي و كاربردي است . شما با نصب اين نرم افزار بر روي كامپيوتر مي توانيد به هر تعداد كه بخواهيد sms رايگان بفرستيد. با اجراي نرم افزار شما يك محدوده از شماره تلفن ها را مشخص مي كنيد حال متن تبليغي و يا دلخواه خود را داخل نرم افزار مي نويسيد و نرم افزار براي شما اين متن را به شماره هاي لیست شده مي فرستد.می توانید متن ارسالی خود را از یک فایل یا از روی اینترنت انتخاب و در قسمت متن کپی کنید. در این نرم افزار شما از سیم کارت خودتان برای ارسال اس ام اس ها استفاده می کنید.

حجم تمام نسخه های استاندارد و جهانی این نرم افزار با هم همراه با برنامه قفل شکن آن سه مگا بایت است. این نرم افزار هیچ قفل و محدودیتی ندارد و استفاده از آن بسیار راحت است.

قادر است حدود 800 تا 1200 اس ام اس ( براي هر گوشي ) در ساعت ارسال کند

تعداد: 1 عدد سی دی

توضیحات بیشتر در مورد نرم افزار:

امکانات برنامه :

قابليت اتصال به چند موبايل درآن واحد و ارسال با چند برابر سرعت
امکان ارسال اس ام اس رايگان در زمانهاي خاص
ارسال اس ام اس به صورت گروهي براي شماره هاي مختلف با سرعت بالا
وارد کردن شماره ها از فايل TXT و يا استفاده از رنج شماره –
مثلا 09122222222 تا 09133333333
ارسال اس ام اس فارسي (Unicode)
ارسال اس ام اس هاي طولاني
ارسال اس ام اس هاي اخطاري ( Flash sms )
مکث در حين ارسال پيام Pause سيستم

مزیت های نرم افزار :
---- در دسترس نبودن اینترنت در تمام نقاط , اما هر کجا که موبایل آنتن بدهد شما می توانید از طریق این نرم افزار ارسال پیام کوتاه داشته باشید و هیچ محدودیتی ندارید
---- امنیت ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت بسیار پایین می باشد بدین صورت که پیام مورد نظر شما در پایگاه داده وب سایت ذخیره می شود و مدیر سایت به راحتی می تواند متن پیام را مشاهده کند در صورتی که ازطریق نرم افزار مدیریت اس ام اس تمام اطلاعات در کامپیوتر شما ذخیره می شود و مدیریت آن دست خود شما می باشد و بازخوانی در حیطه شماست.
---- بوسیله این سیستم , تمام شرکتهای تبلیغاتی , می توانند به صورت مستقل بدون استفاده از اینترنت خدمات تبلیغات اس ام اس را برای مشتریان خود موجب شوند.
---- اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق اس ام اس دارای مزایای بسیاری می باشد که در ذیل فهرست می گردد:
---- توزیع بسیار سریع و آسان
---- ارزانی تبلیغات
---- راندمان بالای مشاهده تبلیغ از طریق "اس ام اس"
---- تاثیر گذاری بالای تبلیغات از طریق " اس ام اس" نسبت به دیگر شیوه ها
---- همه گیر بودن تبلیغات از طریق اس ام اس
---- به روز بودن تبلیغات از طریق اس ام اس

کاربردهای نرم افزار:

  • شرکتها و کارخانه ها

    • اعلام محصولات جدیدبه بازار یاب ها و نمایندگان 

    • اعلام قیمت محصولات به نمایندگان 

    • اعلام مناقصه برای پیمانکاری 

    • تبلیفات انبوه برای محصولات بر روی موبایل ها 

    • اعلام جلسات کاری برای مدیران و همکاران 

    • ارسال پیام تبریک و تهنیت به مناسبت خاص 

    • اعلام سمینار های کاری به همکاران و تامین کنندگان 

    • ایجاد قرعه کشی برای محصولات شرکت 

    • ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات 

    • ارسال خبرنامه شرکت به همکاران و مشتریان

    دانشگاه ها و مراکز آموزشی 

    • اعلام نمرات دانشجویان

    • اعلام جلسات کاری با همکاران

    • اعلام جلسات کاری با اساتید

    • ارسال خبرنامه به دانشجویان

    • ارسال خبرنامه به اساتید

    • ارسال خبر به دانشگاه های دیگر

    سازمان ها و ادارات 

    • ارسال خبر بخش نامه ها و مصوبات به همکاران

    • اعلام جلسات کاری با همکاران وسازمان های دیگر

    • ارسال پیام تبریک و تهنیت به مناسبت خاص

    • اعلام خبر به گروه های کاری

    • اعلام خبر های عمومی بر روی تلفن همراه

    • اعلام مناقصه های پیمانکاری

    • اعلم درخواست همکاری و استخدام

    • اعلام نمایندگی های جدید

 

توجه :
براي ارسال SMS شما بايد گوشي موبايل خود را توسط كابل USB و يا هر كابل ديگري كه دارد به كامپيوتر وصل كنيد و سپس از اتصال آن مطمئن شويد. حالا نرم افزار تمام كارها را خودش براي شما انجام مي دهد. امكان ارسال sms به زبان فارسي هم وجود دارد. 

س:آیا ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه از طریق سیم کارت منع قانونی دارد؟

پ:ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه هیچ منع قانونی ندارد و برای شرکت مخابرات سودآورد می باشد.اما اگر پیام کوتاهی که ناهنجار باشد از قبیل پیام های سیاسی و غیر اخلاقی باعث شکایت دریافت کننده شود مطمعنا مخابرات جلوی آن را خواهد گرفت

س:آیا ارسال پیام کوتاه از طریق سیم کارت دارای محدودیت تعداد در روز می باشد؟

ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه در روز هیچ نوع محدودیت تعداد ندارد و ما خودمان برای تست توانستیم در یک روز تا 20 هزار پیام کوتاه ارسال کنیم .اما محدودیت در مورد شلوغ بودن شبکه در بعضی از ساعات روز وجود دارد و واراسال پیام کوتاه به صورت انبوه در آن ساعات کند می شود

س:هزینه ارسال پیام کوتاه چقدر می باشد؟

پ:هزینه ارسال پیام کوتاه همان هزینه ارسال پیام کوتاه در حالت عادی می باشد. البته می توان از طرحهای ایرانسل و یا همراه اول برای ارسال پیام کوتاه ارزانتر استفاده کرد.

س:ارسال smsاز طریق مودم چه مزیتی نسبت به ارسال از طریق اینترنت دارد؟

ارسال sms از طریق ایترنت دارای چند عیب می باشد اول موقعی که اینترنت در دسترس نباشد با مشکل مواجه می شوید .اما بوسیله مودم هرکجا که آنتن دهد می توان ارسال sms کرد.دوم اینکه در دریافت اس ام اس از طریق اینترنت وقتی تعداد اس ام اس زیاد باشد اگر بخواهید لیست آحرین پیام هایی را که دریافت کردید را ببینید دچارمشکل می شوید چون سرعت پایین اینتر نت باعث می شود که شما پیام های تازه رسیده را نبینید بلکه پیام های چند دقیقه قبل را ببینید اما در رابطه با مودم چون نرم افزار بر روی کامپیوتر نصب می شود شما چه در ارسال و چه در دریافت همزمانی بسیار بالایی دارید سوم اینکه در ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت شما وابسته به یک شرکت می باشید و به عنوان مثال باید شارژ تعداد 20 هزار تا sms را بپردازید تا بتوانید ارسال کنید اما وقتی یک مودم و نرم افزار بر روی کامپیوتر داشته باشید به هیچ شرکتی وابستگی ندارید و مادام العمر می توانید ارسال اس ام اس داشته باشید و هزینه پیام کوتاه بر روی سیم کارت شما می آید و مجبور نیستید مبلغ پیام کوتاه را در ابتدا نقدا پرداخت کنید.

*نرم افزار چگونه كار مي كند ؟ نرم افزار روي كامپيوتر شما نصب مي شود . نرم افزار با اتصال موبايل به كامپيوتر شروع به ارسال SMS مي كند.

* چه تجهيزاتي مورد نياز است ؟در صورتيكه موبايل شما به راحتي به كامپيوترتان وصل شود نيازي به خريد هيچ سخت افزاري نداريد.

*چگونه كامپيوترم را به تلفن همراهم متصل كنم ؟شما مي توانيد تلفن همراهتان را با موار ذيل به كامپيوترتان وصل كنيد:

1) USB data cable or serial data cable
2) Bluetooth,
3) Infra red

كابل USB از همه سريعتر است. بعضي از كابل هاي USB براي شارژ موبايل استفاده مي شود كه بايد نرم افزار يا درايور گوشي را نصب كنيد .Bluetooth نيز انتخاب خوبي است زيرا چون بصورت بيسيم عمل مي كند مي توانيد همزمان چند گوشي را باهم وصل كنيد.Infra red نيز وصل مي شود ولي به دليل كندي در سرعت توصيه نمي شود.

*كجا مي توانم درايور مبايلم يا كابل USB آن را پيدا كنم ما ليستي از درايور ها ي مبايل هاي رايج را براي دانلود براي شما گذاشته ايم كه با دانلود و نصب آنها ديگر نيازي به نصب برنامه هاي بزرگ نداريد. اين درايور ها متعلق به ماركهاي زير هستند: Nokia, Sony Ericsson, Motorola and Samsung

*نرم افزار با چه ماركهايي از تلفن همراه كار مي كند؟نرم افزار اكثر ماركهايي را كه داراي تكنولوژي GSM مي باشند را پشتيباني مي كند و با آنها كار مي كند مثل: Nokia, Sony Ericsson and Motorola

*چه تعداد SMS در ساعت مي توان فرستاد؟سرعت ارسال بستگي به سرعت شبكه سيم كارت شما و نيز طول متن SMS شما دارد :براي شبكه هاي 2G GSM تقريبا 600 SMS در ساعت است.براي شبكه هاي 2.5G GSM تقريبا 900 SMS در ساعت است.براي شبكه هاي 3G GSM/WCDMA تقريبا 1800 SMS در ساعت است.

*چه فرقي بين نسخه STANDARD و ENTERPRISE وجود دارد؟ نسخه Standard فقط از يك موبايل براي ارسال sms استفاده مي كند در صورتيكه نسخه EnterPrise از جند موبايل براي ارسال بصورت همزمان پشتيباني مي كند كه سرعت ارسال بسيار بالاتر خواهد بود.ما هر دو نسخه را یکجا به شما می دهیم.

*آيا مي توان SMS فارسي فرستاد؟ بله نرم افزار از زبان فارسي پشتيباني مي كند.

*چگونه مي توان رايگان sms فرستاد ؟شركت ايرانسل طرحي را فعال نموده است به نام طرح قرمز - آبي و طلائي كه به هر تعداد شما SMS بفرستيد از سيم كارت ايرانسل به سيم كارت هاي ايرانسل ديگر چه سيم كارتهاي اعتباري و چه دائمي ايرانسل رايگان است. البته در زمانهای مشخص .برای کسب اطلاعات کامل از این زمانها به سایت ایرانسل مراجعه نمایید

*نرم افزار روي چند كامپيوتر نصب مي شود؟نرم افزار روي هر تعداد كامپيوتر كه بخواهيد نصب مي شود. نرم افزار قابل کپی بوده و می توانید روی هر کامپیوتر دلخواهی آن را نصب کنید و به هر تعدادموبایل که دلتان بخواهد نرم افزار را متصل کنید.

.این نرم افزار قابل استفاده برای تمام شرکت ها , کارخانه ها , سازمانها و ادارات می باشد. این سیتم برای تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار مناسب می باشد. از طریق این نرم افزار می تواند به شیوه های محتلف ارسال پیام داشته باشد که عبارت است : ارسال تک اس ام اس , ارسال اس ام اس انبوه , ارسال اس ام اس گروهی , دریافت اس ام اس . در این سیتم , ارسال پیام از طریق سیم کارت شما و از طریق GSM MODEM يا تلفن همراه شما انجام می شود که نسبت به دیگر شیوه ها مزایایی دارد که در زیر شرح داده می شود.این نرم افزار کاربردهای بسیار زیادی دارد و هر شرکت و سازمانی می تواند بنا برنیاز خود از آن استفاده کند.


Share تاریخ: 1391/06/29 مشاهده : 313

»امروز : يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
»کل محصولات: 56
»بازدید های امروز : 23
»بازدیدهای دیروز : 12
» بازدید کل :20212